تست سرعت وب سایت در وردپرس چرا اهمیت دارد؟

تست سرعت وب سایت در وردپرس

آنالیز سایت در شیراز جز اصلی ترین عوامل سئو به شمار می آید و هر سئوکار در شیراز بایستی به این مسئله اهمیت زیادی بدهد، در غیر این صورت قطعا وب سایت شما در نتایج جستجو دچار افت خواهد شد و همچنین متقاضیان کمتری به سایت شما وارد می شوند. بنابراین با توجه به این که راه های افزایش سرعت سایت بسیار حائز اهمیت است، حتماً این گزارش از سئو سایت در شیراز را مطالعه نمایید.

راه های افزایش سرعت سایت وردپرسی

با توجه به این که بیشتر افراد سئوکار در شیراز از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می نمایند، ما در این مقاله توضیحات افزایش سرعت سایت در وردپرس را پایه اساس کار خودمان قرار داده ایم. برای تست سرعت سایت های وردپرسی راه های مختلفی وجود دارد؛ که بهترین راه استفاده کردن از متخصصین این حوزه است تا در زمانی کوتاه و با رعایت قوانین سئو تکنیکال بتوانید سرعت سایت را افزایش دهید.

علاوه بر این یکی از اصلی ترین قسمت هایی که بر روی سرعت وب سایت تا حدود زیادی تاثیر دارد، قالب سایت است. بنابراین حتی الامکان تلاش نمایید، قالب مناسبی را برای وب سایت خود انتخاب نمایید.

عوامل موثر بر سرعت سایت در وردپرس

عوامل و فاکتورهای فراوانی بر افزایش سرعت سایت ها در وردپرس تاثیرگذار هستند، که در ادامه این گزارش اصلی ترین عوامل را بازگو می کنیم.

  • قالب استفاده شده برای سایت
  • هاست سایت
  • عکس های آپلود شده
  • جاوا اسکریپت و سی اس اس موجود در قالب
  • شمار افزونه های مورد استفاده
  • تست سرعت سایت وردپرسی
تست سرعت وب سایت در وردپرس
تست سرعت وب سایت در وردپرس

نکات پر کاربرد و راه های افزایش سرعت سایت های وردپرسی

  1. حتی الامکان سعی کنید، وب سایت را به روز نگه دارید.
  2. پروسه های پس زمینه ای از جمله فایل های جاوا اسکریپت js و css را بهینه سازی نمایید.
  3. قسمت بندی کامنت ها و صفحه های آرشیو سایت به چندین صفحه
  4. استفاده کردن از شبکه تحویل محتوا یا CDN
  5. سعی کنید تصاویر و ویدئوها را به طور مستقیم در وردپرس بارگذاری نکنید.
  6. از افزونه ها و قالب های سئو شده و سریع استفاده کنید.
  7. نوشته های طویل را به چندین بخش تقسیم بندی کنید.
  8. درخواست های HTTP بیرونی را کمتر کنید.
  9. تعداد دفعات ارجاع به پایگاه داده را کمتر کنید.
  10. بهینه سازی هر چه بیشتر در پایگاه داده سایت
  11. ادیت کردن بی مورد پست ها را کاهش دهید.
  12. از خصوصیت بارگذاری تنبل یا همان lazy load برای تصاویر استفاده نمایید.

به چه دلیل پارامتر سرعت در سایت های وردپرسی پر اهمیت است؟

از سال 2006 میلادی تا سال 2016 آمارها نمایشگراین حقیقت بوده اند که میانگین مدت توجه انسان ها از 12 ثانیه به 7 ثانیه کاهش پیدا کرده است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که مدت زمان بسیار کمی را جهت نمایش محتوا به متقاضیان و نگه داشتن آن ها در سایت داریم. و در سایت های کند متقاضیان پیش از بارگیری سایت، از آن خارج می شوند.

بر اساس تحقیقات انجام شده، هر یک ثانیه تاخیر در بارگیری صفحه منجر به کاهش 11 درصدی در تعداد بازدید سایت و همچنبن کاهش  16 درصدی در رضایت کاربران خواهد شد.

در گذشته موتورهای جستجو از جمله گوگل سایت های کند را تحت فشار قرار می دادند، و به وسیله ی جریمه کردن، آن ها را مجبور به افزایش سرعت سایت وردپرسی می کردند. این موضوع به معنی کم شدن بازدیدهای سایت های کند و همچنین حذف آن ها از صفحات نتایج موتورهای جستجو بود.

به صورت کلی، در صورتی که قصد دارید فروش و بازدید زیادتری از سایت تان داشته باشید، بایستی تست سرعت سایت و افزایش سرعت سایت تان را در اولویت خود قرار دهید.

آموزش راه های افزایش سرعت بارگذاری سایت در وردپرس

اکثر اشخاص چون سایت در سیستم های خودشان به سرعت لود می شود، فکر می کنند این موضوع برای تمامی متقاضیان یکسان است در صورتی که به هیچ عنوان اینطور نیست.

چون شما به صورت مکرر از سایت خودتان بازدید می نمایید، مرورگرهای جدید مثل کروم، سایت شما را در حافظه خود ذخیره و کش می کند. این موضوع سبب بارگذاری خیلی سریع سایت شما می شود. هر چند، شخصی معمولی که برای بار اول از سایت شما بازدید می نماید، امکان دارد تجربه ای شبیه شما نداشته باشد.

در حقیقت، در محل های گوناگون جغرافیایی متقاضیان تجربه ی متفاوتی خواهند داشت. از همین رو پیشنهاد می شود سرعت سایت خود را با کمک ابزارهای افزایش سرعت سایت نظیر جی تی متریکس و پینگ بررسی نمایید. جهت تست سرعت سایت در وردپرس، ابزارها و موارد بسیاری وجود دارد.

پس از این که تست سرعت سایت خودتان را تکمیل نمودید، امکان دارد این سوال برایتان پیش آمده باشد که سرعت بارگذاری در یک سایت عالی چقدر باید باشد؟

به طور معمول زمان لود شدن یک صفحه در یک سایت خوب، کمتر از دو ثانیه می باشد.

تست سرعت وب سایت در وردپرس
تست سرعت وب سایت در وردپرس

بررسی عوامل کاهش سرعت سایت

احتمالا گزارش تست سرعت سایت، پیشنهاداتی جهت افزایش سرعت سایت تان به شما ارائه خواهد داد. هر چند که، اغلب این پیشنهادات دارای عبارات و اصطلاحات فنی بسیاری است که فهم آن برای افراد تازه کار سخت می باشد.

فهمیدن مواردی که سبب کاهش سرعت سایت خواهد شد، کلید اصلی عملکرد بهتر و تصمیم گیری های دقیقتر در این رابطه است. در ادامه چند مورد از عواملی که سبب اصلی کند شدن سایت است را بیان خواهیم کرد.

پیکربندی ضعیف در میزبانی وب

هنگامی که سرور میزبانی وب به طور صحیح پیکربندی نشده باشد، امکان دارد به سرعت سایت زیان برساند.

پیکربندی نادرست وردپرس

در صورتی که در سایت وردپرسی از صفحه های ذخیره شده یا کش استفاده نکنید، باعث سربار بیش از اندازه در سرور می شود و می تواند سایت شما را کند یا خراب نماید.

حجم صفحه

این گزینه بیشتر به حجم عکسهایی بر می گردد که برای سایت سئو نشده باشند.

افزونه های غیر استاندارد

در صورتی که از افزونه هایی با کدنویسی های غیراستاندارد و ضعیف استفاده نمایید، امکان دارد باعث کاهش سرعت سایت شما شود.

میزبانی درست جهت افزایش سرعت بارگذاری سایت

خدمات میزبانی نقش پر اهمیتی را در افزایش سرعت سایت ها ایفا می کند. در میزبانی های مشترک، منبع های سرور با شمار زیادی از کاربران دیگر به اشتراک گذاشته می شود. این موضوع به این معنا است که در صورتی که وب سایت همسایه بازدید بیشتری داشته باشد، بدون شک بر فرآیند کل سرور تأثیرگذار است و می تواند سرعت سایت شما را کاهش دهد.

جمع بندی

در این گزارش تلاش کردیم که بفهمیم به چه صورت می شود سرعت سایت در وردپرس را تست کنیم و بعد راه های افزایش سرعت سایت در وردپرس را معرفی نمویم و اهمیت افزایش سرعت سایت را برای شما بیان کردیم  و این که چرا این فاکتور می تواند عامل بسیار مهمی در بهینه سازی و سئو وب سایت شما باشد.

بنابراین در صورتی که علاقه دارید متقاضیان وب سایت شما درگیر مشکل نشوند، بدون شک باید جهت آنالیز سایت در شیراز و افزایش سرعت سایت خود اقدامات لازم را انجام دهید تا نتایج بهتری را در کسب و کار و شغل خود دریافت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن