چگونه رتبه نخست را در صفحه اول گوگل بدست آوریم؟

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

بر اساس تحقیقات انجام شده، حدود هفتاد و پنج درصد از بازدید کنندگان یک صفحه، در پی یافتن محتوای صفحات دیگر نیستند. علاوه بر این طبق تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته بالاترین تعداد کلیک روی نخستین و اولین نتیجه ای است که موتور جستجو به مخاطبان نشان می دهد. رتبه های دیگر نسبت به لینک اول، بازدید های  کمتری دارند. بنابراین با توجه به این آمار باید به اهمیت بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل پی برده باشید.

بررسی این آمار نشان می دهد که رسیدن به رتبه اول در نتایج موتورهای جست و جو مانند گوگل، سبب افزایش ترافیک و بازدید سایت می شود؛ که بدون شک این عمل در رونق کسب و کار و پیشرفت تجارت شما تاثیرات فراوانی خواهد داشت.

با توجه به این نکاتی که بیان کردیم می توان دلیل حساسیت صاحبان کسب و کار را جهت کسب جایگاه های اول موتور جستجو و آمدن سایت در صفحه اول گوگل را دریافت. زیرا کسب رتبه در صفحه اول گوگل مزیت های بسیار زیادی به همراه خواهد داشت. یکی از بهترین و کاربردی ترین روش های آمدن سایت در صفحه اول، استفاده از خدمات سئو سایت در شیراز است.

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل شیراز

باید بیان کرد که بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل مخصوصا در عبارات کلیدی ای که رقابت بیشتری دارد، بسیار سخت و دشوار است. قاعدتا رسیدن به صفحه اول گوگل در عبارت کلیدی که بازدید زیادی دارند و بیشتر توسط کاربران سرچ می شوند، سخت تر است و در صورتی که سایت شما کسب و کاری تازه تاسیس در این راه باشد، بدون شک باید راه سخت و پر فراز و نشیبی را سپری کنید.

در این راه حتی متخصصین و کارشناسان با تجربه در تجارت های بزرگ، به سبب درجه بالای رقابت در بیشتر عبارات کلیدی برای رسیدن به صفحه اول گوگل، به شکل مداوم تلاش می نمایند و همیشه با چالش های تازه ای در گیر هستند. به همین دلیل در سال های اخیر شرکت های بزرگی در تجارت های گوناگون به شکل حرفه ای و تخصصی به نحوه بالا بردن سئو سایت برای موتورهای جستجو پرداخته اند و نتایج خوبی را نیز از این روش دریافت کرده اند.

بنابراین تحت عنوان کسب و کاری تازه تاسیس که جدیدا سایت خود را طراحی کرده اید و مطالب زیادی در سایت تان وجود ندارد، بایستی راه حلی را انتخاب نمایید که بتواند باعث رشد شما در بین رقبایتان شود. پس می توان نتیجه گرفت که روش آمدن سایت در صفحه اول گوگل عملی پر زحمت، دشوار و زمان بر است.

"چگونه

روش آمدن سایت در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی

ابتدایی ترین مرحله جهت بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل این است که باید به شکلی کاربردی و هدف مند فکر کنید که قصد دارید برای چه عبارات کلیدی، صفحه اول گوگل را به دست آورید. امکان دارد کلمات کلیدی خاصی مورد نظر باشد به عنوان مثال:

  • اسم کسب و کار یا تجارت شما
  • خدماتی که در حوزه کاری خود ارائه می نمایید.
  • عبارت کلیدی مربوط به تجارت یا برند دلخواه شما

با دقت به تمامی این موارد و میزان رقابت موجود در کلمات کلیدی دلخواه شما، میزان سختی بالا آمدن سایت به صفحه اول گوگل در دسته های راحت تا بسیار سخت دسته بندی می شود و با توجه به این میزان سختی، به تلاش های ویژه ای نیاز دارد.

به عنوان مثال، رقابت کردن در عبارات کلیدی مرتبط با تجارت شما سخت تر از رقابت جهت رسیدن به رتبه یک گوگل برای اسم و برند صنعت شما است؛ زیرا اگر اسم منحصر به فرد و مناسبی برای تجارت خود اتخاذ نموده باشید، بسیار راحت تر و در زمان کمتری دیده می شوید.

دیده شدن وب سایت در نتایج صفحه اول گوگل

همان گونه که قبلا هم بیان کردیم، برخلاف اسم تجارت، نحوه آمدن سایت در صفحه اول گوگل برای عبارات کلیدی کسب و کار مورد نظر شما سخت تر است؛ زیرا شرکت های بزرگ و با تجربه، سال های زیادی را برای پیدا کردن عبارات کلیدی و رسیدن به نتایج بهتر تلاش کرده اند.

بنابراین مشخص کردن تکنیکی مناسب به اضافه ی تحقیق کلمات کلیدی، می تواند مثل لینک بیلدینگ خوب، راه حل مناسب دیگری برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل باشد، که در ادامه این گزارش توضیح خواهیم داد. بعد از تحقیق کلمات کلیدی مورد نیاز، مرحله بعدی تصمیم گیری جهت انتخاب تکنیکی مناسب برای پیاده سازی این راه حل است.

چند راه حل برای به دست آوردن رتبه در صفحه اول گوگل وجود دارد؟

شما به صورت کلی با استفاده از دو روش می توانید وب سایت تان را به جایگاه بهتر در موتورهای جستجو برسانید که عبارت اند از:

  1. راه حل اول: به استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادوردز
  2. راه حل دوم: به استفاده از بهینه سازی و سئو سایت

"چگونه

در مورد راه حل نخست باید بیان کرد که در آغاز کار شما به معرفی عبارات کلیدی مورد نظرتان به موتور جستجوی گوگل می پردازید و سپس از گوگل درخواست می کنید که اگر مخاطبان عبارات کلیدی معرفی شده شما را جستجو کردند، وب سایت شما را در جایگاه اول و یا در صفحه اول خود به مخاطبان نشان دهد. نمایش سایت در صفحه اول گوگل با استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز برای عباراتی با رقابت بالا پیشنهاد می شود، ولی در عبارات کلیدی با رقابت پایین سئو کردن سایت هزینه کمتری خواهد داشت.

هزینه و قیمت بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

در راه حل اول یعنی همان استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز، شارژ اکانت گوگل ادوردز و پرداختن هزینه ای به گوگل کافیست. شما به راحتی می توانید هزینه ی مشخصی را برای کلمات کلیدی خود به صورت درهم، دلار و… پرداخت کنید. پس مشخص است که هزینه بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل در روش اول تا حدودی گران و زیاد است. به ویژه برای وب سایت های تازه تاسیس به صرفه نیست.

با هر کلیک مخاطب روی لینک شما، هزینه ای که از قبل مشخص کرده اید از اکانت گوگل ادوردز شما کم می شود. در این راه حل بعد از پرداخت هزینه به گوگل، سایت شما فورا در صفحه اول گوگل قرار خواهد گرفت.

در راه حل دومی شما با استفاده از سئو و بهینه سازی وب سایت به مرور به  جایگاه اول گوگل خواهید رسید. این راه نسبت به روش اول زمان بر است و امکان دارد با توجه به میزان رقابت در عبارات کلیدی مد نظر شما، از یک ماه تا یک سال  فعالیت مستمر طول بکشد.

جمع بندی

یاد گرفتن سئو و استفاده از بهینه سازی وب سایت کار سختی نیست، اما برای کسب نتیجه های بهتر و بالا آمدن سایت در صفحه لول گوگل ، لازم است از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. یک سئوکار یا متخصص سئو با آنالیز کردن سایت های گوناگون، راه ها و تکنیک هایی را برای افزایش سئو سایت یاد گرفته که شما می توانید با استفاده از این استراتژی ها و تکنیک ها سایت خود را به نتایج برتر موتورهای جستجو برسانید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از خدمات مشاوره سئو  است. پیش از دریافت مشاوره ما سایت شما را به شکل کامل آنالیز و بررسی کرده و ایرادات سایت و روش رفع این مشکلات را به شما خواهیم گفت و روش های افزایش سئو سایت و بالا بردن جایگاه عبارات کلیدی را به شما آموزش می دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن