استخدام ادمین برای مدیریت سایت در شیراز

وب سایت ها صفحات شخصی که شما میتوانید برند، محصولات، خدمات و به طور کلی اطلاع رسانی خود را با کمترین هزینه در آن انجام دهید. با توجه به افزایش سطح تکنولوژی بسیاری از کسب و کارها و مشاغل دولتی و خصوصی اهمیت بیشتری برای داشتن ادمین وب سایت و بروز رسانی سایت خواهند داشت تا مشتریان خود را برای دریافت خدمات و خرید محصولات به شکل بروز و امروزی مدیریت و سازماندهی کنند.

ادمین سایت شیراز

ادمین وب سایت

سئو سایت شیراز با ارائه خدمات نوین در زمینه ادمین و مدیریت وب سایت در شیراز توسط کارشناسان و متخصصین حرفه ای اماده خدمت رسانی هستیم. اگر شما هم به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده اید و یا برای مدیریت و بروزرسانی سایت خود زمان کافی ندارید می توانید با مشاورین و متخصصان ما در زمینه مدیریت سایت در ارتباط باشید.

‌فواید ادمین و پشتیبانی سایت:

شرکت های خصوصی متناسب با ارائه خدمات خود و حتی معرفی و شناساندن برند خود مستلزم بروزرسانی و سفارش تولید محتوا شیراز و مدیریت نظرات و … برای وب سایت خود هستند از این رو پشتیبان و ادمین سایت علاوه بر بروزرسانی و تولید محتوای خام می تواند تاثیر بسزایی از نحوه ی عملکرد و ارائه خدمات در اختیار کاربران سایت قرار دهد. مزیت داشتن ادمین و پشتیبانی برای وب سایت ها بسته به شرایط کسب و کار و یا ماهیت استفاده کاربری از وب سایت متفاوت است، همچنین در مواردی خاص برای برقراری ارتباط موثر و پشتیبانی پرسش ها و… عملکرد بسزایی دارد. مهمترین کاربرد ادمین سایت برای وب سایت ها با ماهیت فروش محصول و ارائه خدمات بروز و تخصصی می باشد.  ارگان های دولتی معمولا به منظور درج محتوای اطلاعیه و اخبار و بروزرسانی اخبار و اطلاعات کارکنان و … متخصصین ای تی را برای این کار ضروری میدانند. با همه گیر شدن بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارها برای فروش محصولات خود و ارائه خدمات به مشتریان فعالیت گسترده ای در بستر وب‌سایت‌ها آغاز کردند. از این رو باتوجه به این که بروزرسانی محصولات، بروزرسانی قیمت ها، درج محتوای مفید و موثر و هدایت مشتری از مرحله اشنایی از محصول تا خرید و ارسال مستلزم پروسه های خاص خود است، صاحبین کسب و کارهای انلاین میبایست برای داشتن ادمین و پشتیبان سایت شیراز بیشتر توجه کنند.

وظیفه های ادمین سایت چیست؟

اگر شرکت یا فردی دارای سایت کوچکی باشد، تنها با یک مدیر نیز میتوان کد نویسی های سایت، طراحی تصاویر و تولید محتوا را انجام دهد. ولی وب سایتی همچون دیجی کالا چون بخش های بسیار متعددی دارد نیاز به یک مدیر ارشد برای نظارت و شرح وظایف به بقیه ادمین ها را دارد، زیرا تعدادی مسئول درج و به روز رسانی قیمت ها هستند، تعداد مسئول عکاسی از محصولات، اصلاحات کدنویسی های وب سایت، پشتیبانی و … می باشد. در ادامه ما به ۱۲ مورد از وظایف ادمین سایت اشاره خواهیم کرد ولی باید در نظر داشته باشید با توجه به موضوع و ماهیت فعالیت هر سایت وظایف ادمین نیز میتواند به صورت های مختلفی تعریف شود.
  • تولید محتوا
  • بهبود سرعت بارگزاری سایت
  • آنالیز تعداد افراد بازدید کننده از سایت
  • استفاده و لینک کردن شبکه های اجتماعی با سایت
  • افزایش بازدید وب سایت
  • گرفتن بک آپ (نسخه پشتیبان) از سایت
  • بروز نگه داشتن سایت
  • بررسی لینک های موجود در سایت
  • آنالیز بک لینک های و شناسایی اسپم لینک ها
  • بررسی کلمات کلیدی (اگر مسئولیت سئو سایت را نیز داراست)
  • درج قیمت و مشخصات محصولات
  • حفظ امنیت وب سایت

مدیریت وب سایت با استخدام ادمین

راه اندازی سایت و کنترل و درج محتوا نیاز به دانش خاص خود را دارد، از طرفی بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها با داشتن دانش، ممکن است زمان کافی برای مدیریت محتوا و بروزرسانی های وب سایت خود را نداشته باشند، در چنین شرایطی ما به شما استخدام متخصص پشتیبان وب سایت را پیشنهاد میکنیم. همچنین به طور کلی چنانچه با امور مرتبط با طراحی سایت در شیراز و راه اندازی آن دانش خاص ندارید یک پشتیبان و ادمین سایت می تواند با دانش و تجربه حرفه ای خود، تمام امور راه اندازی کنترل و مدیریت وب سایت شما را انجام دهد.

حقوق و دستمزد ادمین وب سایت در شیراز

با توجه به نوع سایت و شرح وظایف برای ادمین، هزینه ها متغیر خواهد بود بنابراین به منظور دریافت مشاوره و تعیین شرایط لازم می بایست قبل از هر اقدامی جهت مشاوره و راهنمایی با ما در تماس باشید. پس از دریافت مشاوره شما می‌توانید متناسب با فعالیت و هدفی که قصد دارید برای مدیریت سایت و یا شبکه های اجتماعی خود، با تعرفه مناسب ادمین مورد نظر خود را استخدام کنید.

خصوصیات ادمین سایت موفق چیست؟

با وضایف یک مدیر سایت تا اینجا آشنا شدیم، همچنین لازمه وجود ادمین را برای مدیریت بهتر سایت برحسب توانمندی های آن معرفی کرده ایم. در ادامه شما را با ویژگی های یک ادمین و مدیر سایت موفق آشنا خواهیم کرد.

داشتن پشتکار و خلاقیت

 انگیزه یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت مدیر سایت به شمار می‌رود. یک ادمین سایت موفق ابتدا با در نظر گرفتن اهداف کسب و کار و وظایفی که با توجه به توافق انجام شده به آن محول شده است را می بایست خلاقانه و با نوآوری انجام دهد.

مشتاق به کارهای اینترنتی

کار کردن بر روی وب سایت نیازمند گذراندن ساعات زیادی بر روی کارهای کامپیوتری و کار آنلاین می باشد، بنابراین علاقمند بودن ادمین سایت به این کار نیز یکی از عوامل مهم در موفقیت آن محسوب خواهد شد.

مدیریت توانمند تیم

آشنایی با سیستم مدیریتی کمک می کند تا در مواقع اضطراری کنترل شرایط را به دست بگیرید و علاوه براین همیشه نظم و سازماندهی امور را کنترل کنید.

اجتماعی و فن بیان

 یک ادمین موفق باید با تمام افراد تیم اعم از برنامه نویس، طراح، تیم تولید محتوا و مشتریان ارتباط برقرار نمایید. بنابراین داشتن روابط خوب در این راه مؤثر است.

شناخت کامل برنامه های طراحی سایت

یک وبمستر باید حداقل با کارهای اولیه طراحی و برنامه نویسی سایت آشنا باشد تا در مواقع اضطراری برای انجام تغییرات جزئی به شرکت طراحی سایت مراجعه نشود.

آگاه به تولید محتوا و بهیته سازی اطلاعات

از مهارت‌های ضروری این کار، آشنایی کامل با امور تولید محتوای اختصاصی و بهینه سازی آنها برای  سئو سایت است. در شرکت‌های بزرگ معمولاً برای تولید محتوا تیم متخصص جداگانه‌ای تشکیل می‌شود اما این ادمین سایت است که باید جزییات کار آنها را بررسی نماید و مطالب مناسب و بهینه‌تری را برای سایت انتخاب نماید.

آشنایی کامل با نرم افزار‌های آنالیز سایت

یک وبمستر باید نحوه‌ی کار کردن با ابزارهایی مثل گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، سفارش تبلیغات در گوگل ادوردز شیراز، ابزارهای آمار روزانه و سایر ابزارهای سئو را بداند و روزانه از آنها استفاده نماید.

به بالای صفحه بردن